nedjelja, 23. kolovoza 2015.

RURALNI RAZVITAK I TRŽNICE




POZNATO JE DA SE NAŠI POLITIČARI OBRAĆAJU SAMO 'GRAĐANIMA'.

ČAST IZNIMKAMA, KOJI NEKAD SPOMENU I 'SELJAKE', IAKO I OPET UGLAVNOM SAMO 'OPG'ima KOJI IMAJU FISKALNE KASE !

KONKURENTNA HRVATSKA PROIZVODNJA UGLAVNOM JE LOCIRANA RURALNO, U PROVINCIJI, A GRADOVI SU UGLAVNOM ORJENTIRANI NA PRORAČUNSKU POTROŠNJU.

ALI 'SELJACIMA', OBITELJIMA KOJE ŽIVE NA SELU, NEDOSTAJE TRŽIŠTE !

STRUČNJACI PREDLAŽU GRADNJU CJELODNEVNIH, CJELOGODIŠNJIH TRŽNICA SA BESPLATNIM PARKINGOM. 


TRŽNICE SU NAŠA TRADICIJA, ALI SU ONE U ZADNJIH DESETAK GODINA ČESTO PRETVARANE U SUPER MARKETE SA KAFIĆIMA  T.J. MJESTA GDJE NAJRADIJE ODLAZE NAŠI MLADI LJIUDI SA DJECOM .

DA SE OPET NE BI GRADILE NOVE HALE I ARENE SA OGROMNIM PARKINZIMA I PRISTUPNIM PETLJAMA,

PREUREDIMO ZAPUŠTENE HALE I ARENE U
CJELOGODIŠNJE, CJELODNEVNE TRŽNICE !



TAKO TO SADA IZGLEDA U ZAGREBU:  
 TRŽNICA DOLAC NA SUNCU I MRAZU


A OVAKO U BARCELONI:
BOQUERIA POD KROVOM JE CJELOGODIŠNJA TURISTIČKA ATRAKCIJA




Nema komentara:

Objavi komentar