nedjelja, 23. kolovoza 2015.
RURALNI RAZVITAK I TRŽNICE
POZNATO JE DA SE NAŠI POLITIČARI OBRAĆAJU SAMO 'GRAĐANIMA'.
ČAST IZNIMKAMA, KOJI NEKAD SPOMENU I 'SELJAKE', IAKO I OPET UGLAVNOM SAMO 'OPG'ima KOJI IMAJU FISKALNE KASE !
KONKURENTNA HRVATSKA PROIZVODNJA UGLAVNOM JE LOCIRANA RURALNO, U PROVINCIJI, A GRADOVI SU UGLAVNOM ORJENTIRANI NA PRORAČUNSKU POTROŠNJU.
ALI 'SELJACIMA', OBITELJIMA KOJE ŽIVE NA SELU, NEDOSTAJE TRŽIŠTE !
STRUČNJACI PREDLAŽU GRADNJU CJELODNEVNIH, CJELOGODIŠNJIH TRŽNICA SA BESPLATNIM PARKINGOM.
TRŽNICE SU NAŠA TRADICIJA, ALI SU ONE U ZADNJIH DESETAK GODINA ČESTO PRETVARANE U SUPER MARKETE SA KAFIĆIMA T.J. MJESTA GDJE NAJRADIJE ODLAZE NAŠI MLADI LJIUDI SA DJECOM .
DA SE OPET NE BI GRADILE NOVE HALE I ARENE SA OGROMNIM PARKINZIMA I PRISTUPNIM PETLJAMA,
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar